KNO-arts Postelmans, J.T.F.

KNO-arts

Waardering over Postelmans, J.T.F., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 10 maart 2017

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Postelmans heeft bij mij een Celon behandeling (thermotherapie) verricht omdat mijn neus jaren lang constant dichtzat. Deze behandeling heeft na 3 weken al resultaat opgeleverd en mijn neus heeft veel meer ruimte om te ademen dan voorheen. Maar waar ik vooral aandacht aan wil besteden is de kundige manier waarop Dr. Postelmans mijn nabloeding heeft verholpen. Na een aantal weken kreeg ik helaas een paar grote nabloedingen die ik zelf niet gestopt kreeg. (dit is zeer zeldzaam en heeft niks met het dokterswerk te maken, het was gewoon toevallige pech) Ik ben toen om 23h s'avonds naar het ziekenhuis gebracht waar Dr. Postelmans al klaar stond en mijn neus grondig heeft schoongemaakt en de bloeding met tampons heeft gestopt. Ik was zó nerveus, maar deze arts heeft een erg prettige manier van geruststellen en komt heel vertrouwd over. Hij is rustig in omgang en neemt tijd voor een goede behandeling. Hij praat je door het hele proces heen (ademhalen/ rustig blijven/ verteld wat hij precies gaat doen) Ik ben zo goed geholpen op deze avond en had het niet door een andere arts willen laten doen. Tot op heden geen nabloedingen meer gehad, de neus geneest goed en mijn ademhaling verbeterd nog steeds met de dag. Dr. Postelmans is een echte aanrader!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Postelmans, J.T.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.