Waardering over Postelmans, J.T.F., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 16 november 2016

9.5
  • Schildklierkanker
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik kom bij dokter Postelmans terecht met klachten in  mijn hals en een zeer hese stem. Als logopedie niet blijkt te helpen, onderneemt hij meteen aktie door een punktie te laten doen en een scan. Uitslag helaas schrikken:schildklierkanker. Hij neemt alle tijd om ons dit bericht te geven en beantwoordt ook al de vragen die er op dat moment bij ons opkomen.  Gelet op de ernst van de aandoening verwijst hij mij op mijn verzoek door naar een zeer deskundige chirurg in het A.Z.M. Maastricht waar ik momenteel nog in behandeling ben. Dokter Postelmans heel, heel hartelijk dank voor het snelle reageren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Postelmans, J.T.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.