KNO-arts Quaedvlieg, D.G.A.

KNO-arts

Er zijn 16 waarderingen Waarderen

Waardering over Quaedvlieg, D.G.A., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 22 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Middenoorontsteking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Specialist: Rustig, duidelijk, zakelijk, geeft veel vertrouwen. Rond en na de operatie lange tijd duizeligheidsklachten gehad (voorzichtig traplopen, dus kan veel erger); dokter reageerde hier een beetje verdedigend op: operatie is uitstekend verlopen en geslaagd. Dat is ook absoluut zo, maar ik voelde me een beetje een zeurpiet, terwijl ik er in het dagelijks leven wel last van heb. Had iets empathischer gekund.Ziekenhuis/overige zorgverleners: voortreffelijk op verpleegafdeling.Anesthesist had verteld dat zwarte koffie op de morgen voor de operatie wel was toegestaan, voorafgaand aan de anesthesie schrok men een beetje toen ik aangaf dat ik een kop zwarte koffie had gebruikt. Klein schoonheidsfoutje, de operatie is gewoon door gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Quaedvlieg, D.G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.