9.6

KNO-arts Rijken, J.A.

KNO-arts

Er zijn 6 waarderingen.
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

• Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ontzettend kundige chirurg die altijd rustig en vriendelijk blijft.

• Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

28 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

D.r Rijken is een geweldige en zeer kundige Arts., een echte topper! net zoals de andere supper doktoren van het vu. deze lieve mensen verdienen een grote 10.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Bedankt voor uw complimenten en de bijzonder hoge waardering voor het werk van dokter en Rijken en collega's.

• 9.0

28 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Rijken is een integere goed luisterende en 100% eerlijke arts die zijn werk met medegevoel voor zijn patiënten verricht. Ik mocht door omstandigheden een wat langer gesprek met hem hebben en...

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Ontzettend bedankt voor de hoge waardering voor de werkwijze van dokter Rijken. Wij zorgen dat uw woorden bij hem terechtkomen.

• 8.7

14 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Als je te horen krijgt dat je strottehoofdkanker hebt dan zakt de grond onder je voeten vandaan.wij zijn doorgestuurd van Hoorn naar het v.u amsterdam.mijn hoofdbehandelaar daar is de dhr: Johannes...

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Bedankt voor uw feedback en mooie waardering. Wat fijn dat u een goede ervaring heeft met ons ziekenhuis en onze medewerkers.

• Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

31 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben patiënte van Dr J.A. Rijken dit is een arts met zijn hart is uiters correct en duidelijk geen ingewikkelde artsen praat. Bovendien begaan met zijn patiënt een man om van te houden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Bedankt voor uw feedback. Wij zorgen dat uw complimenten bij hem terechtkomen!

• 9.8

8 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Rijken is een heel fijne arts die goed luistert en de tijd heeft genomen om naar mijn verhaal te luisteren. Niet aarzelt om actie te ondernemen en gedurende mijn behandeling betrokken was door...