KNO-arts Rijn, P.M. van

KNO-arts

Geslacht
Man
Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Rijn, P.M. van, Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 20 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ooraandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Als je niet op de vakkundigheid afgaat maar wel op de aandacht naar de patiënt toe is het als ex patiënt MC Slotervaart ronduit erg wennen. Je bent nr...... dat is in zo'n groot medisch bedrijf, alhoewel de assistentes en representatief personeel vriendelijk en behulpzaam zijn.Dr. van Rijn is een recht toe recht aan arts niet iemand die veel uitleg geeft je moet alles vragen dan komt er wel wat uit.Ik begrijp dat de drukke KNO afdeling van bijna ieder ziekenhuis razend druk is en er geen tijd is om uitgebreid het hoe en wat te bespreken is . Maar dat er een een fiks probleem is ontstaan door een voorafgaande behandeling bij desbetreffende arts en dan zeggen "ik weet het ook niet" dat doet pijn nog meer pijn dan ik al had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijn, P.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.