KNO-arts Rijn, P.M. van

KNO-arts

Geslacht
Man
Er zijn 22 waarderingen Waarderen

Waardering over Rijn, P.M. van, Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam op 30 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gordelroos

Specialisme

Mondziekten en kaakchirurgie

De huisarts had blaasjes in oor en mond gezien daarom met spoed naar het ziekenhuis, maar dr van Rijn zag niets en drukte ze hardhandig plat (dat was erg pijnlijk), "het is een wortelabces" maar die had ik eerder en ik wist zeker dat dat het niet was, maar er werd niet geluisterd, de constatering van de huisarts werd weggewuifd, ondanks dat de blaasjes nu ook duidelijk zichtbaar op mijn lip zaten, gelukkig verwees dr van Rijn mij wel met spoed door naar de kaakchirurg, waar ik gelukkig meteen terecht kon en die vervolgens de diagnose stelde die mijn huisarts ook al vermoedde maar die de kno arts ook kan stellen; inderdaad een ziektebeeld mét blaasjes als kenmerkende factor. De kaakchirurg zag ze wél in mijn oor en in mijn mond, platgedrukt weliswaar. Uiteindelijk ben ik nu in behandeling bij de kaakchirurg. Dankzij huisarts en kaakchirurg zijn we er nu hopelijk tijdig genoeg bij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijn, P.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.