Waardering over Schalekamp, F.W., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 25 juni 2019

• Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Na een mislukte neusoperatie ben ik voor een second opinion terecht gekomen bij Drs. Floris Schalekamp. Na het eerste consult had ik er al een goed gevoel bij. De manier waarop hij mijn klachten en vragen te woord staat was zeer goed. Je merkt al gauw dat hij klantvriendelijkheid/klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan.Deze KNO-arts heeft  ook ervaring in de plastische aangezichtschirurgie, zowel reconstructief als cosmetisch.İk had  neusverstoppingsklachten door een scheef neustussenschot. We hebben ervoor gekozen om de neus te breken & recht te zetten, zodat ademhalen weer mogelijk zou zijn. Op 17 juni ben ik geopereerd aan mijn neus. De operatie ging goed. Geen pijn wel ingrijpend, denk aan blauwkleuring & opzwelling van de  huid. De eerste dag tampons in mijn neus gehad, wat vervelend was.  Voor nu ben ik  zeer tevreden over de functie als de vorm. Wat ik ook prettig heb ervaren is, de voorbereiding op de operatie. Ruim op tijd recepten mee gekregen zodat ik na de operatie de medicijnen kon innemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schalekamp, F.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.