Waardering over Scheeren, R.A., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 18 maart 2019

• Ooraandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben in december 2018 door dr. Scheeren geopereerd (recidief cholesteatoom). Wat ben ik ongelofelijk blij met deze man.Ik ben een wat angstige patiënte en ben bij hem in de allerbeste handen geweest. Hij heeft niet alleen mijn angst serieus genomen en mij gerustgesteld, maar ook het hele OK team ingelicht en meegenomen in mijn verhaal.Dit is heel belangrijk voor mij geweest en hiermee heeft hij werkelijk betekenis voor mij gehad.Dan het resultaat van de operatie: geweldig!Daar waar ik na een soortgelijke ingreep in een ander ziekenhuis matig tot slecht kon horen, heb ik nu mijn gehoor grotendeels weer terug.Kortom, Robert is een uitstekend vakman en een goede leuke vent bij wie het goed toeven is. Een gouden combinatie voor een dokter wat mij betreft. Een top arts.

Bent u of werkt u voor Scheeren, R.A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.