Waardering over Schuwirth, C.M., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 24 februari 2014

6.0
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Deze Dr vertelde mij dat hij wakker had gelegen van mijn situatie en niet kon slapen omdat ik graag wilde dat er een trommelvliesbuisje uit mijn oor verwijderd zou worden,na dat het gebeurd was verwachtte hij van mij een positieve reaktie,maar die had ik helaas niet,en vervolgens weigerde hij mij nog verder te behandelen,hij zij dat het gaatje in mijn oor was dicht gegroeit na ca 6 weken ,maar dat is absoluut niet het geval.ik ben gewoon weggestuurd,en nu ?ik heb vreselijke oorklachten.ok in het St Anthonius ziekenhuis Nieuwegein geweest,ook niks ,geen Dr die wil luisteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schuwirth, C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.