KNO-arts Stengs, C.H.M.

Man
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Er zijn 17 waarderingen Waarderen

Waardering over Stengs, C.H.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 21 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik kwam in contact met Dr. Stengs doordat ik een probleem had met mijn neus ademhaling. Er is toen besloten om een septumcorrectie te doen. Ik was na aanloop voor de operatie best wel zenuwachtig, en had gevraagd of het mogelijk was om Dr. Stengs nog even te spreken voor de operatie. Ik heb toen bij hem aangegeven dat ik bang was dat de operatie het aangezicht van mijn neus zou veranderen in negetieve zin. Hij stelde me helemaal op me gemak en zei dat hij zou zorgen dat dit niet zou gebeuren. Eenmaal klaar met de operatie bleek alleen een septumcorrectie niet genoeg te zijn en heb ik een combinatie met rhinoplastie gehad. Nu een jaar verder ben ik volledig hersteld en super tevreden met het resultaat! Als u enige twijfels heeft over deze arts kan ik ze bij deze van u weg nemen. Dr Stengs is niet alleen een geweldige arts maar ook een fantastisch persoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stengs, C.H.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.