Waardering over Stipkovits, E.M., Ziekenhuis Antonius Ziekenhuis, locatie Sneek - Sneek op 21 september 2018

• N.v.t.

• Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Niets dan lof voor Dr. Stipkovits. Zij heeft een neusbijholte-operatie gedaan, omdat ik al jarenlang sukkelde met verkoudheid door poliepen in de neus. Ik was nogal nerveus voor de operatie en dat ving zij zeer empathisch op. Dat geldt overigens ook voor haar asstentes en verpleegsters en operatiekamer-assistente(n)s..Ook de anesthesist heeft haar werk goed gedaan, want toen ik langzaam ontwaakte uit de narcose, voelde ik mij ongeveer anderhalf uur zo prettig dat het bijna jammer was dat het weer voorbij ging.Het effect van de operatie heb ik ook een 9 gegeven, hoewel ik er nog niet veel over kan zeggen, want ik ben pas gisteren geopereerd. Maar ik verwacht wel dat ik er aardig van opknap. Momenteel vooel ik mij goed, maar dat kan ook wel van de pijnstillers komen.

Bent u of werkt u voor Stipkovits, E.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.