KNO-arts Teeuw, R.M.

KNO-arts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 14 waarderingen Waarderen

Waardering over Teeuw, R.M., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 9 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Amandelontsteking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Teeuw is een Kanjer! Groot empathisch vermogen en humor. Ik ben van mezelf al een druktemaker maar door zenuwen wordt dit nog erger. Dr. Teeuw maakte hier kordaat korte metten mee op een hele grappige fijne manier. Ze legt de dingen zeer duidelijk en zakelijk uit waardoor ik ondanks mijn angst gelijk voelde dat ik door deze topper geholpen wilde worden. Dr. Teeuw ondanks ik hoop nooit meer onder het mes te hoeven zou ik weer voor u kiezen! ZGroetjes Die druktemaker van 9-5-2019

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Heel veel dank voor deze mooie waardering! Wij geven het door aan dokter Teeuw. Uiteraard hopen wij ook dat u niet nog een keer onder het mes hoeft.

Vriendelijke groet,
Franciscus Gasthuis & Vlietland

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Teeuw, R.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.