Waardering over Timmer, F.C.A., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 12 januari 2017

4.2
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Je hebt het idee een nummer te zijn opv patiënt er is geen interesse in wat u te vertellen hebt meneer zoekt het zelf wel uit. Geen luisterend oor, geen begrip, geen uitleg en geen oplossing slechts vervolgafspraken met steeds hetzelfde ritueel

Reactie van/namens KNO-arts Timmer, F.C.A. - Breda

Beste mevrouw, meneer,

In januari plaatste u een waardering op Zorgkaart Nederland over de door mij geleverde zorg. Helaas lees ik in uw toelichting dat u niet tevreden bent. Ik betreur dit uiteraard ten zeerste.

Graag kom ik met u in contact om uw ervaring met u te bespreken. Op basis van uw input kan ik de door mij geleverde zorg verder verbeteren. Mogelijk kan ik eventuele vragen of onduidelijkheden verder verhelderen.

Zou u contact met mij willen opnemen via de klachtenfunctionaris? Dat kan via telefoonnummer (076) 595 30 59 of klachtenfunctionaris@amphia.nl. Zij kunnen een gesprek organiseren en – indien gewenst – dit gesprek ook bijwonen.

Met vriendelijke groet,
dr. F.C.A. Timmer, KNO arts

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Timmer, F.C.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.