KNO-arts Tjong-Ayong, H.

KNO-arts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tjong-Ayong, H., Ziekenhuis Ziekenhuis Nij Smellinghe - Drachten op 11 januari 2018

Ooraandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Inmiddels heb ik al 2 en een half jaar probleem met mijn linkeroor. Ontsteking in het binnenoor / mastoid. Sinds febr 2016 onder behandeling van dr Tjong-Ayong..Erg vriendelijke man, makkelijk in de omgang. Mijn oorprobleem is erg complex. Na 2 sanerende operaties nog steeds klachten van het oor. Dr Tjong-Ayong stuurde mij door naar Groningen voor een Second Opinion. Daar gaf de betreffende arts Dr Tjong-Ayong een compliment over hoe zorgvuldig hij de behandelingen allemaal had gedaan. UMCG had naar mijn idee niks meer toe te voegen en ik ben weer terug gegaan naar dr Tjong-Ayong. Ook al is het probleem nog niet helemaal opgelost, dat wijt ik niet aan de kennis van deze arts. Ook hele fijne assistentes trouwens. Ik ben erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tjong-Ayong, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.