Waardering over Vaartjes, M., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 1 maart 2019

4.6
  • Oorsuizen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Sinds enige maanden heb ik een last van tinnitus oftewel oorsuizen. Meneer Vaartjes zou ik classificeren als een man van de oude stempel:1. Ik werd naar binnen geroepen door een schreeuw uit zijn kamer zonder dat hij zelf naar buiten kwam. Dit is natuurlijk erg geestig aangezien een patient bij een KNO arts een grote kans heeft hem niet te horen. Het deed denken aan een militaire oproep....2. Meneer vroeg drie vragen en gaf totaal geen blijk van interesse in verdere input van mij.3. Meneer vond dat ik terug moest komen voor een uitgebreide hoortest. Vervolgens wees ik hem erop dat ik wel benieuwd was naar de test die ik net 20 minuten eerder had gedaan. Hij verontschuldigde zichzelf niet dit vergeten of niet bewust van te zijn maar vervolgens kreeg ik wel redelijke uitleg van de uitslag.Ik weet niet of meneer zijn dag niet had of zo snel mogelijk de kwantiteit van behandelingen wilt opvoeren voor zijn maatschap door behandelingen zo af te raffelen, maar ik zou toch wel graag met wat meer zorgvuldigheid behandeld willen worden. Vooral omdat het eigen risico wat ik betaal in de zakken van de vennoot eindigt....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vaartjes, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.