Van een arts verwacht ik dat hij empathisch is en luistert om zo tot een diagnose te kunen komen. Deze arts is niet in staat om te luisteren en onderbreekt je continue. Een training gesprekstechnieken zou deze arts zeker niet misstaan en zou hem wellicht kunnen helpen om je als patient serieus gevoeld te worden en op een normale manier te communiceren. Ben in het consult weggelopen en ga een afspraak bij een andere KNO arts maken. Gelukkig dit nog nooit eerder meegemaakt.
Reactie van/namens
Ziekenhuis HMC Westeinde - Den Haag
Geachte mevrouw, meneer,
We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. We hebben uw ervaring gedeeld met de betreffende afdeling.
We zijn benieuwd wat er is voorgevallen en zouden dit graag met u bespreken. Indien u dat wilt, kunt u contact opnemen met één van onze klachtenfunctionarissen. Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren. De contactgegevens zijn te vinden op https://www.haaglandenmc.nl/contact/waardering/klachten.
Hartelijke groeten,
HMC
De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.
Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verschuur, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.