Waardering over Vijverberg, F.J.M., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 23 november 2016

• Keelaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Vijverberg is duidelijk een heel kundige en ervaren arts. Zijn onderzoeksaanpak is echter allerminst zachtzinnig te noemen. Hij voerde het standaard KNO-onderzoek in een stevig tempo en behoorlijk hardhandig uit. De endoscopie mislukte omdat ik verkouden was, maar de pogingen ertoe waren uitzonderlijk  pijnlijk. Desalniettemin had ik het gevoel in goede handen te zijn. Ik ben erg te spreken over zijn kennis van zaken en de duidelijke uitleg die ik kreeg. Ook vond ik de arts helemaal niet zo onaardig als ik had verwacht op basis van de recensies hier. Hij houdt duidelijk van aanpakken en is erg doelgericht. Al met al ben ik tevreden over mijn bezoek aan dr. Vijverberg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vijverberg, F.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.