KNO-arts Voorst van Beest-Farshadpour, F. van

KNO-arts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Voorst van Beest-Farshadpour, F. van, Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam op 4 november 2016

Amandelontsteking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Deze lieve dokter heeft mij met spoed geopereerd toen ik een nabloeding van mijn keelamandel operatie kreeg. Zij was op dat moment de dienstdoende arts en werkelijkwaar echt een lieve vrouw! Zij moest op dat moment overkomen naar een ander ziekenhuis wat echt top was. Legde alles goed uit voor zo ver dat nog nodig was en na de operatie heeft zij ook mijn ouders op de hoogte gebracht. In die hectische situatie kon ik mij geen lievere dokter voorstellen

Reactie van/namens Ziekenhuis BovenIJ ziekenhuis - Amsterdam

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Prettig om terug te horen, dank u wel voor het delen van uw ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voorst van Beest-Farshadpour, F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.