KNO-arts Waegeningh, H.F. van

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Waegeningh, H.F. van, Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum op 29 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Ooraandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dokter van Waegeningh is een heel vriendelijke en kundige dokter en voor oorproblemen zou ik hem aanraden. In april werd ik door mijn KNO-arts in Amsterdam naar dokter van Waegeningh verwezen. Na jarenlang oorontstekingen was mijn gehoorgang dichtgegroeid en 2 oorartsen deden mislukte pogingen om mijn gehoorgang te opereren. Ik werd naar dokter van Waegeningh verwezen door zijn ervaring in het buitenland. Ik had meteen een goed gevoel, hij was heel vriendelijk en was goed op de hoogte van de situatie in mijn oor. Wat hij vertelde op basis van de röntgenfoto’s gaf mij het idee dat hij precies wist waarover hij sprak. Hij herkende het probleem en adviseerde een operatie met een donor huidlapje van achter mijn oor. Alles verliep heel voorspoedig. Ik werd voor de narcose erg op mijn gemak gesteld door het team en de dokter nam alle tijd om met mij te praten. Mijn oor is nu na jaren problemen helemaal rustig geworden en sinds de operatie kan ik weer met 2 oren horen! Daarvoor heel dankbaar.

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Blaricum - Blaricum

wat geweldig dat u zo'n goed resultaat hebt van de ooroperatie! Heel plezierig om te lezen dat u zo tevreden bent over de ingreep en over onze zorgverleners. Dank u wel. ^IRM

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waegeningh, H.F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.