Waardering over Warmerdam, T.J., Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 18 oktober 2019

• Amandelontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Zo te zien zijn mensen verschillend en je kan niet iedereen altijd tevreden houden. Maar Ik ben zeer tevreden met dokter Warmerdam. Ik kwam bij hem in juli dit jaar met dikke keelontsteking, dat dacht ik tenminste. Eenmaal bij de dokter Warmerdam bleek het keel abces te zijn. Ik werd meteen professioneel geholpen. Ik kon die tijd niet praten maar hij is zeer empatisch en ik had het gevoel dat hij mij goed kon begrepen. De abces werd verwijderd en ik kreeg een antybiotica kuur. 3 maanden later werd ik door dokter Warmerdam geopereerd. Amandelen moesten weg want de abces keerde terug. Voor de operatie kreeg ik duidelijk uitleg, werd ook gerust gesteld. Dokter Warmerdam is zeer rustig en doordat voel je je minder gespannen. Nazorg in het ziekenhuis vind ik ook super goed. Iedereen is behulpzaam, empatisch en vrijelijk. Dit is mijn ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Warmerdam, T.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.