KNO-arts Weegerink, N.J.D.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Weegerink, N.J.D., Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem op 20 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Idee dat deze dokter klachten niet serieus neemt. Na een scan was er volgens haar niks aan de hand. Er waren geen holte ontstekingen te zien, ik had een goede doorgang van holtes naar neus en ook deze zaten niet verstopt. Klachten gingen niet over en na 3x terug komen liet zij eindelijk haar collega meekijken. Hier bleek uit dat er wel een forse ontsteking zat. Ook was volgens haar, mijn neusslijmvlies op de scan totaal niet gezwollen en konden ze er niks aandoen. Uiteindelijk door haar doorverwezen naar het UMC Utrecht. Daar kreeg ik een heel ander verhaal te horen. Namelijk dat mijn “afvoerputje” hoe dit hun noemde van holtes naar neus helemaal dichtzat op de scan. Ook mijn holtes zaten flink verstopt. Uiteindelijk toch noodzaak om mij te opereren! Jammer dat dit zo gelopen is en blij dat ik uiteindelijk naar een arts ben verwezen waar ze de juiste diagnose kunnen geven.

Reactie van/namens Ziekenhuis Slingeland Ziekenhuis, locatie Kruisbergseweg - Doetinchem

Beste heer, mevrouw,
Erg vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Wij komen graag met u in contact om uw ervaring te bespreken. Als u dat ook wilt, kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Zij is bereikbaar via telefoonnummer (0314) 32 91 21.
Met vriendelijke groet,
Bureau Patiëntenvoorlichting Slingeland Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weegerink, N.J.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.