Waardering over Weert, S. van, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 3 december 2019

• Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ben recent geholpen aan een grote lipoom in mijn nek. Deze drukte mijn luchtweg deels dicht. Tijdens intake met Drs. S. v. Weert duidelijke diagnose en behandelplan gekregen. De operatie is vakkundig uitgevoerd. Alle gesprekken hebben in een bijzonder vriendelijke setting plaatsgevonden. Voel me na de ingreep weer helemaal top. Naast de ingreep ben ik onder de indruk geraakt van de zorgzaamheid en liefde van de verpleging op de uitslaapkamer en KNO afdelingen in het VUmc; wat een geweldig team waar je je welkom en in goede handen voelt. Ben zeer tevreden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 12 december 2019

Wat een mooi compliment voor het team en dr. Weert. We zorgen dat uw bericht bij hen terecht komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weert, S. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.