Waardering over Westerbeek, H.A., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 30 november 2020

• N.v.t.

• Ooraandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Westerbeek is al jaren mijn behandelend KNO-arts. Hij heeft mij twee keer geopereerd aan een cholosteatoom. Ik ben altijd nagenoeg klachtenvrij geweest en mijn aandoening is stabiel, mede dankzij zijn adviezen en aanpak. Wat ik vooral prettig vind, is dat hij heel open en eerlijk de scenario's schetst die zich kunnen ontvouwen. Ik krijg ook alle ruimte om mijn zorgen, vragen en wensen te uiten en waar mogelijk wordt hier rekening mee gehouden. Dr. Westerbeek luistert ontzettend goed naar mij als patient en snapt mijn belangen/overwegingen. De informatievoorziening/het naslagwerk kan beter, maar dat ligt aan het ziekenhuis en zeker niet aan de arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Westerbeek, H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.