KNO-arts Wet, P.F. de

Man
Specialisme
Aangezichtschirurgie
Er zijn 14 waarderingen Waarderen

Waardering over Wet, P.F. de, Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert op 4 september 2017

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben 2 maal geopereerd bij dr. De Wet aan neusschelpen en neusamandelen. Echter bleven mijn klachten altijd bestaan (altijd een verstopte neus). Dus ging ik weer op bezoek bij dr. De Wet, waar ik te horen kreeg dat hij niks wilde doen aan mijn neus. Waarom niet werd me nooit verteld. Totdat ik voor een second opinion naar een andere arts ging en mij vertelde waarom ze eerder nooit iets aan mijn neustussenschotje konde doen! Nu ben ik bij een andere arts geholpen, en ben ik klachten vrij. Een betere communicatie was voor mijn aandoening een stuk makkelijker geweest! En dan was ik ook nooit naar een andere arts gegaan, omdat hij dit zeker ook had kunnen doen!

Reactie van/namens Ziekenhuis SJG Weert - St. Jans Gasthuis Weert - Weert

Mocht bij u de behoefte bestaan om hier nog met ons over te praten, neemt u dan s.v.p. contact op met Patiënteninformatie tel: 0495-572205

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wet, P.F. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.