KNO-arts Wong Chung, R.P.

KNO-arts

Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Wong Chung, R.P., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 28 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik ben na jaren bij een andere kno arts gelopen te hebben die met pensioen ging bij hem  terecht gekomen. hij gaf in eerste instantie verschillende signalen af wel opereren en later weer niet. terwijl ik de ene na de ander astma  aanval had  die kwam door de bij holtes. Hij was niet blij dat hij van de long arts moest horen dat het niet goed met mijn ging en uiteindelijk toch geopereerd door hem, En dit was echt nodig. Ik mocht ook een nacht blijven omdat ik in een andere plaats woon en astma heb. Later nog meerdere keren bij hem geweest. En hij was toen zorgvuldig en heeft toen zelf een ander specialist gebeld om te over leggen wat hij voor kon schrijven.  Hij heeft  steeds als ik bij hem kwam mijn goed uitgelegd wat hij ging doen en waarom. Als het nodig is ga ik weer naar hem toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wong Chung, R.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.