Waardering over Wong Chung, R.P., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 12 september 2019

3.1
  • Keelkanker
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Kno arts Wong Chung heeft geen keelkanker bij mij ontdekt terwijl de symptomen er volgens mij en internetsites die ik had geraadpleegd waren! Dit weet ik vanwege een veel beter onderzoek later door een andere kno arts die dit wel heeft ontdekt. Ik was bij Dokter Wong chung vanwege een scheef neusschot en heb hem er op geattendeert dat er ook een eigenaardige plek ver achter op de tong bevond. Dokter Wong chung heeft het bekeken en gezegd dat het niets ernstig was. Terwijl volgens latere info dit een voorloper van eventuele keelkanker is. Hij nam ook niet de tijd dit goed te onderzoeken en ik voelde me niet serieus genomen. En ik stond snel weer buiten.

Reactie van/namens KNO-arts Wong Chung, R.P. - Haarlem

In een vroeg stadium kan een kwaadaardigheid soms niet zichtbaar zijn. Ik zou u willen uitnodigen om een afspraak te maken op onze polikliniek om e.e.a. te bespreken. U kunt hierover ook in gesprek gaan met onze klachtencoördinator? U kunt hiervoor contact opnemen met de afdeling patiëntenvoorlichting (023) 224 20 60 (Hoofddorp), (023) 224 10 60 (Haarlem) of door een mail te sturen naar patientenvoorlichting@spaarnegasthuis.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wong Chung, R.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.