Waardering over Zanten, M.M.H. van, Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 12 augustus 2015

9.8
  • Evenwichtsstoornissen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Mijn zoon is bijna zijn hele leven (nu 11 jaar) onder behandeling geweest bij dr. Van Zanten. Wij hebben enkel positieve ervaringen! Zeer vriendelijk, luistert goed, legt goed uit (ook aan kinderen!) en professioneel!

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Geachte heer, mevrouw,

Wat fijn dat uw ervaring zo goed wat en dat u de moeite nam om deze mooie review achter te laten. We brengen hem met plezier onder de aandacht van onze collega Van Zanten, die het zeker zal waarderen!

vriendelijke groet,
Liesbeth van Houten
afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zanten, M.M.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.