Waardering over Koghee-van Ommen, W.J., Diëtistenpraktijk Almadis Diëtistenpraktijk - Arnhem op 15 januari 2013

8.5

Persoonlijk heb ik Wilma Koghee ervaren als een "sparringpartner" en absoluut een medestander! Ook worden mailberichten altijd snel beantwoord waarbij zij altijd (indien nodig) een motiverende opsteker weet te vinden. Wat mij wel opviel was dat ik soms het gevoel had dat de voedingsadviezen niet echt op mijn smaak-wensen waren afgestemd, echter ik ben een zeer lastige eter en enorm kieskeurig (er is maar weinig wat ik echt lekker vind) dus wellicht is deze opmerking onterecht...... Resumerend: ik ben onder de indruk van haar voedingskennis en ik heb (nog steeds) enorm veel profijt van haar voedingsadviezen. Ik ben gezonder gaan leven en geniet er derhalve meer van. Ook vind ik het erg knap van haar dat, ondanks dat wij enorm verschillen qua mens, zij mij het gevoel gaf dat "wij" er samen voor gingen!

Bent u of werkt u voor Koghee-van Ommen, W.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.