Waardering over Dissel, J.L. van, Logopediepraktijk Mondiaal Logopedie, locatie Socratesstraat - Rotterdam op 26 november 2012

Ik ben met mijn zoon met autisme en nu met mijn dochter al geruime tijd bij mw. van Dissel in zorg. Ze kan heel goed omgaan met kinderen en speciaal met kinderen met autisme. Ze is heel vriendelijk en vindt altijd een ingang, via spel of door inzet van motorische spelletjes ter ondersteuning van de taal. Ook vind ik haar deskundig, ik heb veel aan haar adviezen gehad. Ze stond ook altijd open voor overleg met school. Mijn zoon en dochter zijn beiden goed vooruit gegaan in taal en spraak. Ik kan haar echt aanraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dissel, J.L. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.