Waardering over Everts, H., Verpleeghuis en verzorgingshuis Warande, Woonzorgcentrum Bovenwegen - Zeist op 25 februari 2019

9.2
  • Hersenschudding

Een heel ervaren logopediste die me heel goed heeft ondersteund en behandeld. Ze weet met heel afwisselende oefeningen de behandeling ook leuk en interessant te houden. Ze is zeer betrokken en heeft gelukkig ook veel humor. De Warande zou meer aandacht moeten schenken aan een goede (prikkelarme) behandelruimte. Ik ben door mijn hersenletsel erg gevoelig voor prikkels en dan is het door geluid op de gang lastig om de focus te houden.

Reactie van/namens Warande

geplaatst op 5 maart 2019

Bedankt voor de mooie waardering.
De accommodatie (rondom) Verpleeghotel Bovenwegen is op dit moment wat onrustiger vanwege bouwwerkzaamheden. Na de zomer is de bouw afgerond en zullen er meer rustige behandelruimtes aanwezig zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Everts, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.