Logopedist Richmond-van Olffen, B.M.C.

Logopedist

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Richmond-van Olffen, B.M.C., Logopediepraktijk Logopedie Flevoland, locatie Almere Buiten - Almere op 19 oktober 2015

Barbara geeft erg aangename en zin volle lessen. Ik ben nu al weer enkele jaren in behandeling. Ik merk nog steeds vooruit gang! Zed is erg kundig in het geven van logopedie lessen. Ook al heb ik al volg ik al jaren de logopedie lessen, ik kan nog makkelijk het verschil merken! Zo, kom ik steeds beter en communicatief verstaanbaarder over. Ik heb zeker wel baat bij de logopedie lessen! Ook los van de logopedie lessen, is Barbara altijd in staat ergens ander over te praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Richmond-van Olffen, B.M.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.