Waardering over Schipper-Hoogerwerf, P.H., Logopediepraktijk Stemsignalen - Praktijk voor spreken en zingen - Barendrecht op 31 mei 2017

Vanwege stemproblemen en keelklachten ben ik in het verleden wel eens onder behandeling geweest bij een logopedist, zonder echter van mijn problemen te zijn afgeholpen. Na jarenlange stem/keelproblemen, heb ik mij opnieuw gemeld voor logopedie, nu bij Gonda, vanwege haar specialisatie als stemtherapeut. Inmiddels zijn mijn stem/keelproblemen door de zeer goede behandelingen/adviezen/oefeningen van Gonda Schipper verleden tijd ! Op een rustige en duidelijke manier gaf ze altijd uitleg betreffende het bovenvermelde. Vanaf het begin viel mij op hoe betrokken Gonda is en met haar deskundigheid en geduld heeft zij mij steeds gemotiveerd en maatwerk geleverd.   Ze is een Toplogopedist ! Ik kan haar zéker aanraden !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schipper-Hoogerwerf, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.