Logopedist Verschuren-Zomers, W.E.

Logopedist

Waardering over Verschuren-Zomers, W.E., Logopediepraktijk Logopediepraktijk mw. W.E. Verschuren-Zomers, locatie Geldrop - Geldrop op 23 juli 2020

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Wilma is heel professioneel en ontzettend goed met kinderen. Zij kan ze echt 'vangen', zodat ze ook echt veel van haar leren. Mijn jongste dochter kwam ook heel graag bij haar en vond het jammer toen ze 'klaar' was. Mijn oudste dochter heeft eerder ook logopedie bij Wilma gevolgd, dus toen mijn jongste dochter logopedie nodig had, wist ik meteen bij welke logopediste ik moest zijn. Ook tijdens de Corona periode vond Wilma goede oplossingen om de begeleiding zo goed mogelijk door te laten gaan. Wilma is flexibel en je kunt alles met haar bespreken, dat vond ik ontzettend fijn. Verder geeft ze goede tips en adviezen, zodat je weet waar je thuis nog op moet letten of waar je nog extra aandacht aan kunt besteden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verschuren-Zomers, W.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.