Waardering over Woerkom, M.T. van, Logopediepraktijk Praktijk de Muntel - 's-Hertogenbosch op 30 september 2017

7.5

Lieve en meegaande meid met passie voor haar vak (logopedie/stottertherapie) die kon lezen en schrijven met mijn zoon. Die was dan ook iedere keer weer blij om haar te zien, spelletjes te doen en bij te kletsen. Ze nam de tijd en legde alles goed uit op een begrijpelijke en informele manier. Nadeel van de praktijk is wel de ligging in het centrum, parkeren is lastig en kan alleen tegen betaling. De inrichting en daardoor de sfeer was huiselijk en voelde al snel vertrouwd aan. Zoonlief is klaar met de behandeling maar we gaan de gezellige sessies met haar stiekem wel een beetje missen..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woerkom, M.T. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.