Longarts Becker-Commissaris, A.

Longarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Becker-Commissaris, A., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 16 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Longaandoeningen

Specialisme

Oncologie

Na mijn initiële behandeling door professor Smit ben ik vrij snel overgezet naar Dr. Beckers wegens vertrek eerder genoemde behandelend arts. Mijn ervaring met Dr. Beckers was een heel verschil met de eveneens kundige maar minder empathische professor. Er ging een inmiddels 6 jaar durend na-traject in voor mijn scans en controles. Deze periode is spannend voor ex longkanker patiënten gezien hoge mortaliteit de eerste 5 jaar. Dr. Beckers is een zeer kundig arts maar ook een hoog invoelend vermogen die alles duidelijk met je bespreekt en je altijd op je gemak laat voelen. Zij neemt ruim de tijd en op tussentijdse vragen die ik haar digitaal stel wordt altijd snel gereageerd. Ik kan mij geen naast kundig, prettiger arts voorstellen. Ik beveel haar van harte aan zeker i.c.m. het UMC en haar meest moderne faciliteiten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Dank voor deze mooie woorden over dr. Becker-Commissaris.Goed om te horen dat ze u op uw gemak heeft laten voelen tijdens uw traject.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Becker-Commissaris, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.