Waardering over Berg, J.W.K. van den, Ziekenhuis Isala Zwolle - Zwolle op 3 augustus 2012

8.8

Mijn eerdere bezoeken aan een longarts hebben mij met betrekking tot mijn hoesten niets opgeleverd.( maar mee leren leven was het advies) Dagelijks had ik ernstig last van mijn klachten, op den duur kreeg dit grote invloed op mijn sociale leven.Mijn werk koste me heel veel energie en ook mijn prive leven. De kracht van dokter van de Berg en zijn team is, dat ik mij serieus genomen voelde. Van de Berg is werkelijk begaan met mensen, dat op zich maakte dat ik me een stukje beter voelde.Het advies om naar de logopediste te gaan was het beste voor mij tot nu toe. En ik weet nu wat de oorzaak is van het hoesten kortom een geluk voor mij en mijn gezin dat er iemand was die de tip heeft gegeven om naar Zwolle te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, J.W.K. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.