Waardering over Braunstahl, G.J., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 14 juli 2019

9.4
  • Astma
  • Longziekten en tuberculose

Het feit dat dr. Braunstahl het namens het SFG mogelijk heeft gemaakt dat ik de behandeling aan het Sint Franciscus Gasthuis kon ondergaan. Het infuus wat ik gekregen heb werd in Zwijndrecht/Dordrecht toen nog niet verstrekt. In november 2017 kreeg ik het eerste infuus en tot mijn niet geringe verbazing en vooral blijdschap heb ik sindsdien nooit meer een aanval van astma gehad. Het verplegend personeel was altijd vrolijk, gastvrij en terzake kundig. Bij Dr. Braunstahl kwam ik om de paar maanden op spreekuur en uiteraard was ook hij tevreden. De wachttijden bij de spreekuren en de dagbehandeling waren minimaal. De reden dat ik nu met de behandeling in het SFG stop is dat het vrij plotseling ook in Zwijndrecht mogelijk is. Het verschil voor mij is 2x een half uur autorijden exclusief files en vijf minuten op de fiets. Ik hoop in Zwijndrecht met dezelfde kwaliteit geholpen te worden. Ik dank iedere betrokkene bij het Sint Franciscus Gasthuis voor de aandacht en de behandeling.

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de behandeling in ons ziekenhuis. Wij sturen uw compliment door naar de afdeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Braunstahl, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.