Waardering over Claessens, N.J.M., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 15 november 2019

• Longaandoeningen
  • Oncologie

Behalve de rustige, sympatieke en deskundige benadering en communicatie, geeft deze longarts veel vertrouwen. Je voelt je gezien als uniek mens, terwijl hij voor ons en na ons, dag na dag, iedere keer opnieuw het beste uit zichzelf aan iedereen laat zien. Daar hebben wij diep respect voor. Wat een prestatie en wat een liefde voor het vak én wat fijn voor de mensen die het onderste uit de kan krijgen gedurende de behandeling. Een geluk bij een 'ongeluk'.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op deze website. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze zorgverlening en over dokter Claessens in het bijzonder. We geven uw compliment aan hem door.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Claessens, N.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.