Waardering over Dik, H., Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp op 2 oktober 2018

4.3
  • COPD
  • Longziekten en tuberculose

Dr Dik heeft mij een middel voorgeschreven waarvan later bleek dat ik dit middel nooit had mogen gebruiken in combinatie met andere medicijnen. Dit gebeurde begin mei 2018. Omdat ik begon te hallucineren en regelmatig even wegviel heb ik besloten te stoppen met dit middel. Na 4 dagen verblijf in een droog klimaat in Spanje ging het weer een stuk beter. Het trieste aan dit geval is dat medewerkster van de apotheek in Alrijne Leiderdorp al bij uitgifte vd medicijnen aangaf dat zij eea moest navragen omdat dit middel niet gebruikt mocht worden icm een ander medicijn. Desondanks kreeg ik dit toch mee. Nog triester is dat ik half mei vanuit Spanje een assistente van dr. Dik gebeld heb en niets meer vernomen heb. Zij vond het verstandig dat ik gestopt was. Zij zou het doorgeven aan dr. Dik. Tot op heden heb ik niets vernomen. Mag ik dit schandalig noemen? In principe moet ik eind van dit jaar voor controle komen bij deze arts. Ik heb enorme twijfels hierover. Ik was al langer onder behandeling bij deze arts en had tot dit geval een goede indruk.

Reactie van/namens Ziekenhuis Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp - Leiderdorp

Wat jammer dat u deze ervaring hebt gehad met dokter Dik.
We stellen het op prijs als u hierover contact wilt opnemen met de klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@alrijne.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dik, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.