Longarts Gans, S.J.M.

Longarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Gans, S.J.M., Ziekenhuis Ziekenhuis St Jansdal, locatie Harderwijk - Harderwijk op 7 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Longaandoeningen

Specialisme

Longziekten en tuberculose

Omdat ik bloed ophoestte, liet ik in een ziekenhuis dichtbij een longfoto maken.  Op een scan werd een afwijking gevonden en het ziekenhuis dacht aan een longtumor.  Vervolgonderzoeken zouden twee weken gaan duren bij dit plaatselijke ziekenhuis. Via een bekende hoorde ik dat in het St Jansdal ziekenhuis in Harderwijk zeer deskundige longartsen werken, en dat je daar in heel korte tijd door het hele diagnose-traject getrokken wordt.  St Jansdal was voor mij veel verder weg (1,5 uur rijden) en het is een kleiner ziekenhuis, maar ik ben toch gegaan.  En terecht: ik kon de volgende dag al komen en ben uitstekend geholpen.  Alle onderzoeken werden snel ingepland en zoveel mogelijk gecombineerd.  De verpleegkundigen zijn heel vriendelijk en zorgzaam, ze regelen alles perfect en ik kon hen altijd bellen met vragen (wat ik ook een paar keer gedaan heb).  En dr Gans bleek inderdaad zeer deskundig – hij dacht aan een tumor en heeft daarvoor alle onderzoeken laten doen, maar hij dacht ook aan een ontsteking, waarvoor hij mij gelijk antibiotica gaf.  In het andere ziekenhuis hadden ze daar niet aan gedacht.  De antibiotica hebben gewerkt, waardoor de ontsteking is verdwenen.  Ik voelde mij bij dr Gans in deskundige handen, hij was eerlijk en recht door zee en hij nam de tijd om alles goed uit te leggen.  Echt een heel goede ervaring in St Jansdal – het omrijden meer dan waard!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gans, S.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.