Waardering over Gerritsen, N.C.A., Ziekenhuis Albert Schweitzer ziekenhuis, locatie Dordwijk - Dordrecht op 1 november 2018

1.6

Ik plaats deze recensie namens mijn ouders. Mijn moeder is door deze arts gezien nadat kort daarvoor de diagnose longkanker was gesteld, maar de ernst voor mijn ouders nog niet helemaal of definitief duidelijk. Door andere artsen was er nog enige hoop op tijdelijk herstel (rek met kwaliteit van leven) gegeven. Deze arts haalde haar wenkbrauwen op, zuchtte met ergernis en gaf mijn ouders het gevoel dat ze echt niet begreep dat mijn ouders bij haar op spreekuur zaten. Ze liet de longfoto's zien. Zei, naar mijn ouders beleving geirriteerd: Ja, eh, hier kan ik toch niks mee. Mijn ouders kregen een folder 'Palliatieve zorg' mee. We hebben toen geen klacht ingediend want we hadden wel wat anders aan ons hoofd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gerritsen, N.C.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.