Longarts Herder, G.J.M.

Vrouw
Specialisme
Oncologie
Er zijn 21 waarderingen Waarderen

Waardering over Herder, G.J.M., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 25 mei 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Longkanker

Specialisme

Longziekten en tuberculose

Mijn moeder (65) is een aantal jaren onder behandeling geweest bij dr. Herder. Vanaf de eerste kennismaking tot aan het laatste afscheid van mijn moeder is zij altijd nauw betrokken geweest. dr. Herder nam de tijd voor een gezellig praatje met humor, met elkaar hebben wij veel leuke gesprekken gehad. Uiteraard naast de serieuze gesprekken die ook gevoerd moesten worden. We hebben ons, op ons gemak gevoeld. Maar we waren ook goed voorbereid op de komende behandelingen en trajecten. Een dokter waarbij goede zorg voor de patiënt voorop staat. Zorg die past in het behandelplan, hierbij rekening houdend met de wensen en voorkeuren van de patiënt. Een topdokter met gevoel voor de patiënt maar ook voor de naaste familieleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Herder, G.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.