Waardering over Kramer, H., Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen op 24 april 2019

• N.v.t.

3.5
  • Sarcoïdose
  • Longziekten en tuberculose

Tot nu toe was ik prima behandeld door een arts die niet meer in het Martini werkt. Ik zou nog voor een laatste controle komen. Bij binnenkomst maakte Kramer al een zeer gehaaste indruk. Tijdens het zeer korte gesprek werd mijn vraag overgenomen en foutief afgerond. Ik heb vervolgens de vraag opnieuw gesteld waarop een snel, niets zeggend antwoord kwam. Vragen over toekomstig medicijn gebruik kon ik niet eens stellen en voor ik het wist stond ik weer buiten. Een hele slechte ervaring in een normaal gesproken prima ziekenhuis. Ik zal een afspraak met de huisarts maken over eventueel afbouw medicijngebruik.

Reactie van/namens Ziekenhuis Martini Ziekenhuis - Groningen

geplaatst op 25 april 2019

Uw bezoek aan ons ziekenhuis is anders verlopen dan u had verwacht of gewenst. Omdat wij u graag zo goed mogelijk van dienst willen zijn en willen leren van uw ervaring, komen wij hierover graag in contact met u. U kunt hiervoor bellen of mailen met onze klachtenfunctionaris, tel. (050) 524 5035 of klachten@mzh.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kramer, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.