Waardering over Liesker, J.J.W., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Scheper - Emmen op 30 november 2012

8.5

Dhr. Liesker heeft mijn vader behandeld de week dat hij overleed eind maart 2012. Hoewel mijn vader het niet heeft gered is dokter Liesker een geweldige hulp geweest. hij heeft werkelijk waar alles uit de kast gehaald mijn vader te helpen. Helaas is mijn vader na 5 dagen in het ziekenhuis erg snel bezweken aan longkanker. Dit was sneller dan iedere arts had kunnen verwachten. Dhr. Liesker is een erg betrokken arts aan wie je wat hebt. ik dank hem dan ook voor alles wat hij heeft gedaan voor mijn vader en voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liesker, J.J.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.