Longarts Mansour, K.

Longarts

Er zijn 15 waarderingen Waarderen

Waardering over Mansour, K., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 6 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Longkanker

Specialisme

Oncologie

Dr. Mansour gedraagt zich als een ontzettend arrogante man die ervan overtuigd is dat zijn mening geldend is, wat de patiënt of familieleden ook zeggen. De eindeloze discussies met Dr Mansour in de laatste week van mijn vaders leven maakten de week voor ons nog zwaarder dan ie al was. Meneer heeft totaal geen empathie, luistert niet naar de wensen van de patiënt of familieleden en gedraagt zich ook nog eens overduidelijk geïrriteerd (met ogen draaien, lachen, zuchten) en onprofessioneel als er tegen hem ingegaan wordt of als er naar zijn idee te veel vragen gesteld worden. Ik hoop oprecht dat niemand in de toekomst dezelfde ervaring met Dr. Mansour meemaakt zoals mijn vader, ik en mijn andere familieleden hebben moeten meemaken. Ik verbaas mezelf nog steeds dat meneer werkzaam is in longoncologie; waarbij mensen in hele korte tijd in hun laatste levensfase terecht komen terwijl er veel onzekerheden en verdriet speelt. Dhr. Mansour is hier absoluut geen positieve toevoeging op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mansour, K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.