Waardering over Mansour, K., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 5 februari 2013

9.2

Twee jaar geleden werd ik voor de zoveelste keer getroffen door een onbeschrijflijke benauwdheid. Vele onderzoeken en aanbevolen medicijnen waren al door verschillende artsen voorgeschreven. Nu werd ik voor de keuze gesteld welke arts ik wilde spreken. Ik koos voor dr.K. Mansour. Na dat ik onderzocht was kreeg ik een inhaler (Foster). (Ik spaar U de gehele naam.). Ik kan het nog niet geloven maar ik heb nagenoeg geen copd aanvallen meer gehad en ook de medicatie gebruik ik nog maar zelden. Als ik een vermoeden heb dat ik iets voel neem ik een paar dagen een pufje en ben ik weer maanden lang verzekerd van een goede ademhaling. Graag zou ik Dr. Mansour persoonlijk willen bedanken. Ook om hem te laten weten dat nog meer familieleden nu op mijn aanraden de Medicatie met hun arts besproken hebben. De resultaten zijn wonderlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mansour, K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.