Waardering over Mol, S.J.M., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 21 augustus 2013

8.3

Bij de eerste afspraak werd al rekening gehouden met de tijd die mij het beste uitkwam. Als er meerdere afspraken op een dag waren dan zat daar weinig wachttijd tussen. Binnen 2,5 week had ik alle resultaten van 3 behandelingen en een rontgen. De onderzoeken die ik moest ondergaan werden door de assistent duidelijk uitgelegd en hij deed zelf mee. De longarts zelf luisterde ook naar jouw vragen en schreef niet meteen een medicijn uit maar bedacht samen met jou een oplossing die als prettig wordt ervaren. De longafdeling is makkelijk te vinden, omdat die bij binnenkomst van het ziekenhuis duidelijk aangegeven staat met een looproute op nummer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mol, S.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.