9.7

Longarts Ruinemans, G.M.F.

Longarts

GeslachtMan

Er zijn 10 waarderingen.
100% beveelt deze zorgverlener aan.

14 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik schrijf dit als dochter van een patient,Een arts met zeer veel empathie, ontzettend zorgzaam en een uitleg van a tot z !

13 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een fijne en aardige arts. En een goede. Hij neemt je serieus en luistert goed en laat je ook je vragen stellen.Hij stelt je enorm gerust en legt alles heel goed uit. Tevens kun je ook meekijken...

2 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

In oktober 2016 heb ik kennis mogen maken met dr Ruinemans. In deze tijd speelden mijn longproblemen behoorlijk op maar door de juiste diagnose en door de medicatie bij te stellen heeft deze arts...

26 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Absoluut een top specialist zowel wat betreft kennis als wat betreft patient benadering!

22 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geeft je en rustig gevoel. Ik heb 2x Ebus gehad weinig van gemerkt. Kortom top.

• 9.8

18 augustus 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een vriendelijke, rustige arts! Neemt de tijd voor je en legt alles rustig en duidelijk uit! Hij luistert ook naar je! Ben super blij met deze specialist!

• 9.7

10 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Rustige vriendelijke man. Die gaat voor zekerheid. Stelt je gerust en neemt de tijd voor je. Legt alles goed en duidelijk uit.

27 maart 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Enorm vriendelijke arts, doet alles om je te helpen en gerust te stellen.

22 augustus 2016 - Goedgekeurd door de redactie

ik vind het een zeer prettige man in omgang, en uitleg perfect gewoon.

27 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

rustige vriendelijke man waar je meteen thuis voeltgoede uitleg en neemt de tijd. hij geeft echt niet het gevoel dat hij boven je staat

• 9.2

15 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik moest een bronchoscopie en CT scan ondergaan ,Dr.Ruinemans heeft mij op een bijzondere vriendelijke manier geholpen en gerustgesteld. Hij gaf ook eerlijke en duidelijke informatie over het...

• 9.3

10 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben hem heel erg dankbaar, mijn slaapapneu is helemaal weg, hij is een echt mensen mens, bedankt dokter Ruinemans

17 januari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr. Ruinemans luistert erg goed, is zeer begaan met zijn patiënten en neemt de nodige tijd.

• 9.5

6 november 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Een bijzonder vriendelijke arts. Hij is zeer betrokken en stelt je op je gemak. Kan goed luisteren en neemt echt de tijd voor je. Zou hem zeer zeker aan bevelen.