Waardering over Smit, A.A.J., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 12 juni 2012

9.5

Werd door huisarts verwezen naar andere longarts. Deze bleek een spreekuur geruild te hebben met dr. Smit. Dr. Smit nam uitgebreid de tijd om anamnese en klachten patroon met mij door te nemen. Hij maakte korte aantekeningen op een bureaublad waarbij hij toch steeds oogkontakt hield. Pas aan het eind van het consult , ging hij zichzelf hardop dicteren om via de computer mijn dossier bij te werken. Ik kon meeluisteren, aanvullen en corrigeren. Ik was/ ben zeer tevreden met de bejegening van deze arts. Hij was vriendelijk, geduldig, kon goed uitleggen en wekt vertrouwen. Ik heb besloten bij deze arts te blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Smit, A.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.