Waardering over Verhoeven, G.T., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 27 februari 2019

8.7
  • COPD

Ik ben vorige week voor het eerst bij dr Verhoeven geweest.ivm kortademigheids klachten. Hij had mijn voorgeschiedenis goed bestudeerd voor hij mij binnen liet. Erg positief en ook zeer empathisch. Alles goed besproken en ook luisterde hij goed naar mijn bestaande klachten nu ,nam ook goed te tijd ervoor. Hij is erg duidelijk wat betreft uitleg, eerst worden er diverse onderzoeken gedaan en binnen twee weken hoor ik daar de uitslag van.kortom :ik heb het gevoel dat ik heel serieus behandeld ben. Hij is een zeer prettige arts met een vertrouwde uitstraling.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn dat deze arts uw zo'n goed gevoel van vertrouwen heeft weten te geven. Bedankt voor het delen van uw ervaring. Hartelijke groet, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verhoeven, G.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.